Вело туризм - один з найбільш швидкозростаючих ринків туризму, який має високий потенціал для розвитку економічної доданої вартості. Їзда на велосипеді також сприяє поліпшенню здоров'я населення і пов'язаної з цим економії, зменшення скупчень людей та «здоров’ю» навколишнього середовища.
За даними Європейської федерації велосипедистів, їзда на велосипеді щорічно приносить на континент понад 44 млрд. євро, що є результатом 2,3 млрд. поїздок на велосипеді, які мають туристичну цінність.
Назва проекту: Давайте їздити на велосипеді у басейні Чорного моря Пріоритет програми: Спільно сприяти бізнесу та підприємництву у туристичній та культурній сферах
Конкретна мета: Поліпшення добробуту людей у регіонах басейну Чорного моря через стійке зростання і спільний захист навколишнього середовища шляхом розвитку туристичного / культурного секторів у транскордонних країнах
Тривалість проекту: 30 місяців: 01.07.2020-31.12.2022
Дата і номер реєстраційної картки проекту: №4580 від 23.11.2020 р. у Секретаріаті КМ
Відповідно до Грант Контракту MLPDA 88703/26.06.2020 основна мета проекту – поліпшення добробуту людей у регіонах басейну Чорного моря через стійке зростання і спільний захист навколишнього середовища шляхом розвитку туристичного / культурного секторів в транскордонних країнах. Завдання проекту:
1.просування бізнесу і підприємництва за допомогою спільної цифрової платформи;
2. створення велосипедних маршрутів для велосипедного туризму;
3.організація спільних заходів (тренінгів та конференцій) із концепцією CYCLE-FRIENDLY за участю студентів і викладачів.
Партнери проекту:
-муніципалітет м. Сакар’я (Туреччина/Провідний Партнер),
-університет прикладних наук м. Сакар’я (Туреччина),
-Шуменський університет ім. Костянтина Преславського (Болгарія),
-Галацький університет «DUNAREA DE JOS» (Румунія),
-Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень Національної академії наук України,
-Міжнародний центр інвестиційного розвитку бізнесу (Грузія).
З 23 по 26 листопада та з 30 листопада по 3 грудня 2021 у конференц-залах «Grand Otrada Resort» (м. Одеса, Французький бульвар, 17а) та бутик-готелю «Otrada» пройшли навчальні заходи з основ туризму, під час яких були розглянуті наступні питання:
1. Інформація про туризм.
- Туристичні знання: Надання та презентація туристичних послуг, економіка туризму, культура туризму;
- Туристичне повідомлення та маркетинг у сфері туризму;
- Спілкування з туристами, особливості міжкультурного спілкування; що потрібно для маркетингу послуг та задоволення туристичних потреб.
2.Основні види туризму.
- Сталий туризм:
- Вплив туризму на навколишнє природнє середовище (НПС), заходи щодо збереження НПС, взаємодія «турист-місцева громада» і управління зазначеними взаємодіями (приклади управління, рішень у сфері фізичного та соціального середовища в туризмі);
- Гостинність проживання Деталі управління розміщенням; функціональна інформація, така як інвестиції, дизайн приміщення, маркетинг, фронт-офіс, прибирання, їжа і напої;
3.Гастрономія.
- Деталі управління продуктами харчування та напоями; планування меню, закупівлі, калькуляція і ціноутворення, маркетинг та продаж, презентація, обслуговування і т. д.;
4.Місцеві кухні.
Структура, приготування та презентаційні характеристики місцевих кухонь; впровадження унікальних кухонь в місцях розташування партнерів проєкту та їх новаторські перетворення для обслуговування туристів;
5.Відпочинок / анімація.
Рішення для оцінки вільного часу туриста, заходів, подорожей, анімації, організації розваг і т. д.
6.Спортивний / велосипедний туризм.
На заході були присутні стейкхолдери проекту, а саме студенти та співробітники ОНУ ім.Мечникова, жінки-підприємці та інваліди. Кожен учасник отримав сертифікат та промо матеріали.
Спільна операційна програма «Басейн Чорного моря 2014-2020» фінансується Європейським Союзом через Європейський інструмент сусідства та країнами-учасницями: Вірменією, Болгарією, Грузією, Грецією, Республікою Молдова, Румунією, Туреччиною та Україною. Ця публікація створена за фінансової допомоги Європейського Союзу. Ця публікація є виключною відповідальністю Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАНУ, і жодним чином не може вважатися такою, що відображає погляди Європейського Союзу